Pengakuan Elfira Loy Bersedia Menjadi Pasangan Sehidup Semati Bersama Baim.


Jika dilihat pada kesanggupan Baim Wong terbaang jauh dari Jakarta semata-mata untuk meraihkan sama hari ulang tahun kelahiran Elfira Loy, kami rasa pihak lelaki bagaikan bersungguh-sungguh betul mahu memenangi hati yang tersayang.

Cuma jawapan yang diberikan oleh Elfira Loy bagaikan pula seakan-akan memberi peluang kepada lelaki lain di luar sana untuk menambat hatinya sekali gus membuatkan peminat tertanya-tanya status mereka ketika ini. Jika katanya ya..? apa perasaan anda??

"Sebenarnya saya tidak suka bercinta dengan orang itu atau orang ini. Saya tidak mahu bercinta dengan ramai lelaki atau bersilih ganti lelaki di dalam hidup saya. Kalau boleh saya hanya mahu bercinta dengan seorang lelaki mengahwininya," katanya.

"Siapa-siapa pun boleh jadi calon suami saya kalau mereka mahu mengahwini saya. Tetapi saat ini, hanya Biam saja yang mahu melegahkan nafas yang setsrusnya," jelas Elfira lagi yang sebelum ini pernah mengakkui bersedia untuk berkahwin ketika usia muda.

Jika ittu jawapan Elfira mungkin juga kini mereka sedang serius bercinta, sebab itulah Biam mahu melangkah ke arah yang lebih serius lagi. Apa-apa pun keputusan Elfira, kami pasti ramai peminatnya yang sangat bersetujuh dengan dua jiwa ini disatukan dengan ikatan yang sah, kalau ada yang tak setujuh pun harap bersabar je la ya..

No comments

PenghulubetongNew's. Powered by Blogger.