Lagi Kantoi Kali Kedua Putri Madriana Ditangkap Khalwat Bersama Kekasihnya.


Lagi Kantoi kali kedua, Puteri Mardiana telah ditangkap Khalwat kali kedua bersma kekasihnya, Shahrizam Abdullah atau lebih dikenali sebagai Ejump pada Sabtu pagi, sekitar jam 4.00 pagi di kediaman isteri Ejum sendiri, di USJ 1, Subang Jaya.

"Ya mereka ditangkap di kediaman saya pagi tadi. Maaf, saya tidak mahu Komentar panjang kerana kasus perceraian saya dan suami masih dibicarakan di pengadilan, "kata isteri (Nor Hasni) Ejump sendiri ketika dihubungi oleh pihak Astro Tergempak.

Nor Hasni namun menolak berkometar lebih lnjut mengenai hal tersebut, tetapi menegaskan suaminya dan Putri Mardiana telah ditangkap khalwat buat kali kedua.

Desember tahun lalu, Putri Mardiana juga ditangkap khalwat bersama Ejump di sebuah kondominium di Ukay Perdana setelah ditemukan berdua-duaan.

Namun aktor tersebut membantah dia dan kekasihnya dan melakukan hal tidak elok dan mengklaim Ejump hanya singgah minum air setelah menghantarnya pulang ke rumah, untuk tangkapan khalwat kali ini, mari kita tunggu apa pula jawapan dari Putri Mardiana.






No comments

PenghulubetongNew's. Powered by Blogger.