GEMPAR!! Gambar Nur Fathia Latiff Dikategorikan Paling xxx Semasa Majlis Kemuncak Anugerah Stail EH!


Tersentak sungguh kami apanbila dikejutkan dengan penampilan pelakon jelita, Nur Fathia Latiff yang dikatanak mendedahkan separuh daripada aset badannya ketika majlis kemuncak Anugera Stail EH! 2012 yang berlangsung di sebuah hotel di Subang Jaya Selangor, kini tersebar melalui kiriman E-mail oleh seorang peminat hiburan di luar sana.

Melihat gambar ini, tak tahulah bagaimana kami nak kategorikan gaya Fathia ini sama ada seksi atau super seksi!

Kami difahamkan, ini bukan gambar peribadi atau koleksi Fathia, sebaliknya diambil ketika majlis kemuncak Anugera Stail EH! 2012 yang berlangsung di sebuah hotel di Subang Jaya, Selangor.

kata raai rakan-rakan yang turut ke majlis itu, memang pada hari berkenaan, Fathia dengan yakin dan banggahnya berjalan masuk ke dalam ballroom dengan fesyen yang cukup seksi itu terutamanya di bahagian dadanya.

Malah boleh dikatakan di kalangan semua artis wanita popular yang hadir pada majlis itu termasuk Rozita Che Wan, Intan Ladyana, Fasha Sandha, Fazura, Scha Al-Yahya dan ramai lagi, Fathia paling menonjol pada ketika itu.

Tambahan pula warna fabrik jarang yang dipilih Fathia itu adalah daripada jenis warna kulit, maka tambah seksi lagilah jadinya baju yang dipakainya itu. Kemudian apabila dia asyik tunjuk maka faham-fahamlah sendiri!

Pada majlis berkenaan juga, Fathia naik ke pentas menjadi penyampai trofi, dia juga tercalon sebagai selibriti wanita paling seksi namun tewas di tangan Rozita Che Wan.

Kami memang terkejut melihat gaya Fathia kerana dia masih bertapak dalam bidang lakonan dan seharusnya lebih peka dan bijak menjaga penampilan diri. Ini tentu sangat berbeza dengan penampilannya dalam Stanza Cinta di mana dia mengenakn tudung, tentu jawapan "standard" Fathia..ia semua hanya watak dan lakonan.

Kami rasa tidak salah kalau Fathia mahu jadi seksi tapi tengoklah juga tempat sebagai contoh, kalau hendak ke kolam renang atau majlis, kami saranka supaya buat secara tertutup untuk ahli keluarga sahaja..!

Hari ini bukan sahaja wartawan yang menjadi 'paparazi', sebaliknya peminat dunia hiburan juga sudah mampu mengambil gambar artis di merata tempat, walaupun bukan waktu majlis atau mana-mana upacara hkas artis kemudian upload kat internet pulak tu jadikan viral.

Kami harap artis kita sudah faham dengan situasi itu, namun bagi yang sengaja bergaya seksi seperti Fathia, kenalah jawap sendiri ye.

No comments

PenghulubetongNew's. Powered by Blogger.