PADAH - Seorang Wanita Dipukul Suami Akibat Mengenakan Jubbah Yang Ketat Melekat.


PADAH  !!! SEORNG WANITA DIPUKUL SUAMI AKIBAT MENGENAKAN JUBBAH YANG KETT MELEKAT | Berlaku pertelingkahan sepasang suami isteri atas dasar jubbah yang dipakai isterinya itu tidak menepati syarat Islam yang akhirnya berakhir dengan kekarasan apabila si isteri dipukul dengan penyangkut baju hinggah cederah di seluruh bahagian tubuh.

Kejadian itu berlaku di rumah kedua pasangan terbabit di Setapak kira-kira jam 8.30 malam baru-baru ini, ketika kedua-duanya sedang bersiap untuk ke sebuah acara makan malam.

Menurut dari satu sumber, sebelum kejadian tersebut, suami mengajak isterinya untuk pergi ke sebuah acara jamuan makan malam anjuran syarikat tempat suami bekerja, namun apabila isteri tersebut cuba mengenakan sehelai jubbah, suami terbabit meminta menukar kepada pakaian yang lain.

Suami berpendapat jubbah yang cuba dipakai isterinya itu tidak sesuai bagi seorang yang bergelar isteri, kerana sangat ketat dan menampakkan bentuk tubuh badan yang sangat ketara dan nampak menggoda, isteri pula berpendapat jubbah yang dipakai biasa-biasa sahaja.

Suami berpendapt jubbah yang dipkai isterinya terlalu ketat dengan kain yang melekat pada tubuh, jadi secara dasarnya ia diketegorikan tidak menutup aurat dan tidak menepati syarat Islam.

Bagaimanapun isteri tersebut enggan menukar pakaian itu kerana berpendapat jubbah yang dipakainya biasa-biasa sahaja dan sudah cukup untuk menutup aurat. '' kata suami itu ketika dihubungi oleh pihak berkuasa baru-baru ini.

Sumber berkta, pasangan itu hanya bermula dengan perang mulut diantara suami dan isteri, akhirnya suami yang gagal mengawal perasaan marah, lalu bertindak memukul isterinya dengan menggunakan penyangkut baju, Inilah yang dikatakan bersikap keras kepala. so, kena bagi pengajaran sikit la ye..

Tidak pula cukup dengan itu, dia turut terus memukul badan mangsa sehinggah badan menjadi lebam, Mangsa yang cedera terus mendapat rawatan di klinik berhampiran sebelum membuat laporan polis mengenai kejadian yang berlaku itu di Balai Polis Setapak. Sumber Asal - Muraidotcom & fuh

No comments

PenghulubetongNew's. Powered by Blogger.