Neelofa Mengamuk Kerana Dinobatkkan Sebagai "Artis Sotong" Pada Malam Anugera Meletop Era.



Rasanya Neelofa ni nak kelainan,tapi apa yang jadi, asyik tak kena je di mata orang ramai, Kalau tahun lepas Neelofa dikecam hebat oleh peminat kerana fesyen Power Ranger Pink yang unik, kali ini pula ceritanya.. Dah terlebih unik macam sotong??? Benarkah??? Korang cuba lihat betul-betul !!! Dalam diam ada rupanya pihak tak berkenan dengan fesyen yang digayakan oleh Neelofa pada malam Anugerah Meletop Era baru-baru ini. Siap cakap macam badut sarkas la, ini la itu la.. Nak dijadika cerita ststus tersebut dibaca oleh peminat Neelofa.. Memang Meletop Lah !!!


Khabarnya foto yng dimuatnaik oleh seseorang make up artis itu meruppakan kenalan kepada Neelofa sendiri di laman sosial. Dah lah kritik secaraa terang-terang, siap mention fesyen artis mana yang macam sotong dan badut sarkas.

Kami cuba google bagaimana agaknya ruffled reef squid yang dimaksudkan, ini hasilnya, Sama ke??


Mungkin kerana tak mampu lagi menahan sabar, Neelofa lantas balas kritikan lelaki tersebut yang disifatkan tak layak untuk beri komen mengenai fesyennya. Boleh tahan juga Neelofa, Tegas mempertahankan pendirian mengenai baju yang diberi khas Fiziwoo.


harap Neelofa bersabarlah sebab mulut orang memang susah kita nak tutup. bagi kami fesyen yang digayakkan oleh Neelofah pada malam itu okay je, dan tiada masalah. kami bagi 5 bintang lagi la..!!!


No comments

PenghulubetongNew's. Powered by Blogger.