4 Foto Wajah Terkini Puan Khaleeda; Isteri TMJ Yang Amat Menggemparkan.



FOTO WAJAH TERKINI PUAN KHALEEDA; ISTERI TMJ YANG AMAT MENGGEMPARKAN : Perkembangan terbaru pasangan Diraja yang baru berkahwin dua bulan yang lalu, Tunku Mahkota Johor (TMJ) dan isterinya, Che Puan Khaleeda yang sering dinanti-nantikan oleh peminat khususnya  rakyat Johor.
Biadota Che Puan Khaleeda, isteri TMJ - Che Puan Khaleeda dilahirkan pada 16July1993 di Kuala Lumpur dan merupakan anak bongsu kepada lima adik beradik kepada pasangan Bustamam daud dan Aziyah Abdul Aziz.
Beliau menerima pendidikan awal di Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Seri Gombok bermula 2000 hinggah 2003 sebelum menuruskan pendidikan awalnya di sekolah St.George's Hanover Squre, London pada tahun 2003 hinggah 2004.
Che Puan Khaleeda melanjutkan persekolahan menengahnya di Westminster Academy London pada tahun 2004 hunggah Julai 2008 dan di Sekolah Sri Utama, Kuala Lumpur sekembalinya ke Malaysia pada tahun 2010.
Berikut ialah foto terkini Che Khaleeda yang semakin cantik dan menawan, beliau sememangnya murah senyuman serta peramah.

No comments

PenghulubetongNew's. Powered by Blogger.