Pengakuan Artis Terlanjur Dengan Lelaki Orang Hinggah Melahirkan Anak Luar Nikah.


Secara terang-terang, Titin meminta pertanggungjawaban bapak anak satu itu. "Memang ini sudah sejak lama, sjak kebelakangan, ada pihak yang minta tutup mulut. Menurut satu SMS atau telefon, dan terror, dia tidak tahan, dan meminta untuk ditemani," Kata Denny Lubis, selaku Kuasa Hukum Titin Krisma saat jumpa pers di kawasan Manggarai, Kamis lalu.

"Saya pernah berhubungan intim dengan abang Adam hinggah saya melahirnak anak. Saya selama ini sudah menyimpan rahsia ini kerana diminta untuk merahsiakannya," kata Titin. "kakak ID mengatakan saya pelacur, Nyanyi saya disekat, cari nafkah disekat," aku Titin.

Titin mengakui, hubungan terlarang yang mereka lakukan di dalam kereta itu berlaku atas dasar cinta. Tapi sesudah Titin mengaku hamil, Adam mula menjauhkan diri. Tidak mahu hanya dikatakan mencari sensasi, Titin memastikan bersama melukakan ujian DNA untuk si anak agar mendapat status jelas. "Sudah ujian DNA sahaja kalau tak percaya," katanya.

"Lihat kesalnya dulu yang lama tahun 2008. Dia sudah mempunyai anak dari orang lain, seinggah mahkamah  anaknya," Sambungnya dengan loghat jawapanya yang mendok." Tak, aku keganggu media sahaja, infotainment nungguin tuh di depan rumah. Tapi aku malas balas soal ini. Ngapain rugi, rugi akuinya, "tegasnya.

Dia suami juga enggan respon kepada keinginan Titin untuk ujian DNA. Menurutnya, si suami sudah memutuskan untuk membawa kes ini ke mahkamah. (jpnn.com)

No comments

PenghulubetongNew's. Powered by Blogger.