MEMALUKAN - Isteri Mengamuk Kerana Suami Direbut Wanita Indonesia. - VIDEO


Video seorang wanita umur pertengahan tahun bertindak membelasah seorang wanita warga Indonesia menjadi viral di laman sosial Facebook.

Difahamkan, wanita indonesia berkenaan menjadi punca pada keretakan rumah tangga wanita itu, namun wanita indonesia itu menafikan dakwaan tersebut.

"Rumah tangga aku musnah.. sekarang aku ikut kau pergi balai..!!" kata isteri itu.

Isteri yng memakai tudug warna merah jambu enggan mempercayaai kata-kata wanita indonesia yng menyebabkan rumah tngganya musnah itu dan mendakwa mempunyi bukti yang wanita berkenaan bermin cint bersama suaminya.

Walaubagaimanapun, wanita Indonesia itu menafikan dakwaan tersebut.

Wanita terbabit terus memaki hamun, marah dan tidak cukup dari itu isteri juga bertindak menampat wanita Indonesia berkenaan.

Kejadian semakin meruncing apabil si isteri yang berang bertindak memaki hamun gagal apabila menampar muka wanita berkenaan.

Suaminya cuba melarikan isterinya dari terus membelasah wanita itu, namun gagal apabila isterinya lebih menguasai keadaan.

Orang ramai yang melihat kejadian itu turut terpaku seketika dan tidak mampu berbuat apa-apa selain membiarkan wanita itu membelasah orang ketiga yang menjadi punca keretakan rumah tangga si isteri berkenaan.

Isteri yang marah mendkw dia mempunyai banyak bukti yang membuktikan wanita itu bermain cinta dengan suaminya, dia juga mendakwa wanita itu telah bersekedudukan dengan suaminya dan mahu mengheret wanita itu ke balai.

ISTERI mana yang tidak kecewa kan jika suami tiba-tiba arah mencintai wanita lain.

Boleh jadi meroyan dan menangis jadinya jika menimpa mana-mana wanita bergelar isteri.



No comments

PenghulubetongNew's. Powered by Blogger.